bedak wangi follow me

Thursday, December 23, 2010

Malam Jumaat yang bermakna.

Assalamualaikum.

harap maklum, entry ni takde unsur hanya-lebih-lapan-belas-tahun-boleh-bace. ;p
oyeahhh. mate terkedip-kedip la tu bace tajuk entry ni tadi eh. hauhauhauhauhau
hari tu kan aku buat entry ni untuk follower ke 50 aku. ;)

aku terharu sangat * speechless jap :|

follower aku dah 107 setakat ni. weeeehhhuuuuuuuuuu
sorry korang, takde award khas untuk korang. :(

entry ni sebagai tande aku menghargai korang sebagai follower aku. yeeeeeeehaaaaaaaaa
tapi aku tak sempat nak blogwalking ngan komen kat sumer lagi.
sabar eh. maybe aku tak pasan link korang. * my bad --"
rajin-rajin la jerit kat kotak menjerit aku tu eh. kalau aku ngah online, aku jerkah jerit kat korang balik. ;D



olalalalala, my 100th follower is diva mieza

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...