bedak wangi follow me

Saturday, December 25, 2010

Jalan telah dipilih. #2.

Assalamualaikum.
post ni dah di-auto schedule kan. el busy lately, nak further study kate nye ;p

haaallllllllllluuuuuuuuu si gojes.
alaaaa, guys jeles pulak sebab aku tak puji. -_-‘
okay-okay, mule balik.

haaaaaaaaallllllllllllllluuuuuuuuuuuu si gojes dan si macho. ;)

ye murid-murid, hari ni cikgu el nak sambung kelas hari tu.

insyaallah, aku arap ni la keputusan yang terbaik bagi mase depan aku.
aminnn.

tak  dapat jadi doktor pun, jadi nurse pun bolehhhh. kan?
bak kate mak aku, keje kat hospital jugak. hahahahahaha

plus, nurse under SPA banyak kelebihannye.
elaun dapat tiap-tiap bulan. RM621. * bling-bling $_$
keje konpem, insyallah. but, kene lulus okay!
tapi, tu yang paling penting. sekarang ni bukan senang nak cari keje kan.

so, keputusan dah dibuat. the road had taken.
doakan aku jadi nurse yang berjaye eh.
dan, dan, dan.
penyabar. hak hak hak hak

miss el ade pandangan nak dikongsi. mari-mari bace.
cepat buat muke fokus.
dah? okay.

pade calon-calon SPM yang dah dapat result ngan bakal dapat result tu,
yang A nye berjuta-juta lemon sampai tak muat nak taip dalam sijil SPM. LOL

bear in your mind, it’s not the end point of success.
it just a turning point of what you are in the future.
orait?


ni gambar yang first sekali time aku search bright future
korang nampak kan ade unsur-unsur cahaye kat ujung tu?
hauhauhauhau

dear-dear sekalian,
make the best decision. whatever happen, take it from positive side eh.

baiklah, tamat lah sudah kelas literature teacher buat novel...
again, in englishhh

orait, so we have end our lesson for our literature syllabus, studied about the novel entitle " The road had taken" written by teacher El. ;*

6 comments:

  1. leen sayang ,
    hope kau penyabar oke ? hehehe .
    jgn mara - mara patient tau . kikiki .
    aku da tade na tolong kau angkut air babe !

    heyy! mishing yuu . muah . muah ! xoxo

    ReplyDelete
  2. lynn dear,i wish da best 4 u..
    may success be n ur side.God bless!

    ReplyDelete
  3. fatin : hehehehe
    ye, ye kene sabar. ;p
    dorang banyak hal kang, aku inject jeee.
    hahahahaha
    waaaa, ko ingat ag eh pasal angkut air tu.
    ohhh rindu nyeeee

    yea, rindu ko jugak. muahhhxxx ;*

    ReplyDelete
  4. yuni : ye sayang ;)
    thanks eh. jadi ore kelate la ambo ;p
    *ade gaye kecek kelate dok? hauhauhau

    ReplyDelete

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...