bedak wangi follow me

Monday, December 13, 2010

yang mana satu?

Assalamualaikum ladies and gents.


korang penah tak alami situasi di mane korang kene buat keputusan. yeah, take it or leave it. and penah tak tanpe korang sendiri tau sebab musabab yang munasabah, hati korang lebih memilih take IT and leave IT which is IT refers to two different things. get it?



meninggalkan sesuatu yang kite cintai memang sakit. but, what if we leave it for something that we also love? heh. dah macam playgirl punye ayat je. “B, baby nak couple lagi satu boley?” sambil kedip-kedip mate ( mentang-mentang la kau pakai bulu mate palesu kan, ngahahahahaha ) perghh, boley dapat pelempang laju-laju nih. hohohohohohoho * gaye cam uncle santa claus ;D

okay, aku dalam dilema yang amat dasyat. ye, ayat sangat dasyat tak hengat. same ade aku nak take it and leave it or aku leave it and take it. get it? ayat aku dah pusing-pusing. kalau pening, berenti dulu bace, dan mule kan semule pembacaan anda. ;p

sudah paham? okay, aku ulang semule dengan gaye yang lebih mudah untuk dipahamkan. takpe aku paham, biase la ngah cuti sem, cuti sekolah and cuti monteng keje kan pakcik-pakcik and makcik-makcik. kan, kan? hahahahahaha.

ingat tak zaman kegemilangan add math? korang nye add math kan cemerlang, gemilang and terbilang. perasan tak nada perli di situ? ye, mari terase beramai-ramai  ;p

orait students, now lets back to our lessons. assume that
It(1) = spa’s nursing offer
It(2) = uitm’s masscommers

so equation number 1, take it(1) and leave it(2) or leave it(1) and take it(2)

and korang ingat tak jugak time belaja add math dulu, satu soklan tu ade 2, 3 jenis formula yang boleh digunakan?

aku rase cam nak selesaikan masalah ni ngan equation number  1 la.

whatchu say? oohhh ape kate hati………


2 comments:

  1. honey.pening2 lalat aku bace post kau nih.hahah.btw ko dpt SPA? congrates babe tp are you really leaving masscom for dat?.nyway whatever choice you make just remember dat i'll always support and be beside you.t.c.xoxo

    ReplyDelete
  2. pening heh? ;D
    nanti aku post pro & cons yang aku dah cube pikir kan ye.
    tahnks eh bebeh.
    take care too. <3

    ReplyDelete

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...