bedak wangi follow me

Friday, December 10, 2010

kutub selatan ku jelajahi

yaaaaaawwwwwwwwwwwww

aku pegi kutub selatan jap tadi. yela, baik pegi kutub selatan dari terus mengharap bulan jatuh ke riba. waaa, makin pandai berbahase nampak nye. hauhauhauhauhau. perumpamaan tu dapat diganti ngan umpama menunggu server uitm menayangkan result final exam aku. ngahahahaha


ini la motip aku ke antartika tadi. curik 4 ekor bawak letak kat blog. tu la, sape soh bosan. kan dah jadi pencurik. woooopppssssssss. comel kan? penguin-penguin aku tu jinak, boleh disentuh. jangan risau, diorang tak gigit cursor korang tu ;D

UPDATE (5.32 p.m. 23 Disember 2010) : aku baru remove pingu-pingu ni dari blog aku. sebab nak meringankan blog, cepat sikit loading. papai pingu ;'( 

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...