bedak wangi follow me

Friday, April 1, 2011

thank you Nuffnang

Assalamualaikum deareast readers.

well done for not being fooled today.

gambar saje tempek sebab aku rase comel ;)

actually aku dah seminggu abis exam. dah seminggu tak bukak buku wehhh. tapi still tak mampu nak update blog ni. why??

well, mood aku nak update blog agak terganggu sebab shoutbox aku dah tak macam biase. biasenye shoutbox aku tu menyorok kat tepi kanan blog ni kan. but, entah nape gatal sangat tangan ni godek sane godek sini. hua hua hua. padan muke kau labu.

okeyh, okeyh. biarkan shoutbox tu ngan masalahnye. nanti aku rajin aku betulkan la balik ye. har har har

tu bace tajuk entry aku tu. yeah, thanks to nuffnang.

asal? dah dapat beribu duit nuffnang ke?

hahaha. takde makne nye. lain la blogger-blogger tegar wehh.

tapi aku nak cakap time kasih sebab even aku dah lame tak update and tak istiqamah langsung mengupdate blog ni, earning nuffnang aku still tambah sesen dua.

arghhh, peduli ape aku ko dapat sampai beribu-ribu. nak cakap gak thank you Nuffnang!

10 comments:

  1. bhahaha . leeennnn !
    g la cheque kan duwet nuff skrg ! blanje aku . bhahahahahah . ni nak gi check balek ni . earning naik ke tak . kih3

    ReplyDelete
  2. hahaha. tunggu beribu dulu la baru aku cash out. ce tengok ce tengok ;D

    ReplyDelete
  3. hei.check2 jom check..ala tak ada..sianya aku..

    ReplyDelete
  4. oke jugak walaupun sesen dua kan kan... =)

    ReplyDelete
  5. ::nuRuLaDHar:: : kan. alhamdulillah ;)

    ReplyDelete
  6. aah lama kina tak hapdet blog.ceh,kak ninie pun bukan rajin sgt..haha.dh habis exam?caiyokk..semuge sukses.

    ReplyDelete
  7. kak ninie : tau takpe. busy la sejak nak mewarisi cik ram ni. hehehe
    okeh, thanks ya! ;)

    ReplyDelete

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...