bedak wangi follow me

Friday, November 12, 2010

thank GOD for the love

buurrrppppp Alhamdulillah
kenyang betul makan kat Nyonya Kitchen tadi

Nyonya Kitchen, Plaza Shah Alam

woooopppppsssss
lupe nak bagi tau aku kat shah alam skrg ni
pukul 9 stgh mlm tadi smpai umah cik khair

aku baru je nak ambik feel hari yang  bosan macam hari tu
pusing kiri pusing kanan pusing depan pusing belakang
arrgghhhhhhhh
takde mende yang menarik perhatian mate aku
yang lain masing-masing ade hal -_-'

tak lame pas aku menyeru-nyeru mood bosan aku sambil praktis buat muke sardin,
chu which is kakak mak aku sampai
die off hari ni, pegi daftar yana, adik sedare aku kat sklh menengah
btw, yana
well done for your upsr result!!
she's got 4A 1B, quiet good * err, same la cam aku dulu ;D
so, memandangkan urusan nak daftar semue kejap je
diorang nak kuar jalan-jalan la
the best part is, diorang ajak aku sekali

shuuuuhhh shuuuuuuuhhhhhh mood bosan
buwekkkkkkkkkkk
aku nak kuar~
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

first location, Plaza Alam Sentral
aku tak de la nak shopping sangat pun
* walhal dalam hati kalo boleh nak borong 1 plaza ni :p
jalan jalan jalan
adik-adik sedare aku ni pun boleh tahan gak
semue nak diborong nye
hahahahahahahahahahahaha
seriously, bnyak gile sale tadi
pergh memang rambang mate!


bayangkan handbag, jeans, baju sampai 70% diskaun
perghhhhh meleleh beb!
hahahahahaha

kitorang sempat sambar seluar untuk my cousins, yana & tira
baju kurung & shirts untuk my aunty & i
act, aku segan gak hehehehehe
ye la, aku bukan suke nak mintak kat orang
bile aunty aku suruh pilih ape yang aku nak, aku dah ................................

haishhhhhh kalau mak aku la yang buat offer macam tu


abis la kosong poket mak aku
ngehhh ngehhh ngehhh

then, selepas tamat sesi menghabiskan duit bershopping
cik wahid ajak makan kat plaza shah alam
plus nak raikan yana sekali
tu la kitorang makan kat nyonya kitchen
sedappppppp
plus dekorasi dalaman die pun cam ala-ala baba nyonya melaka
nak pegi? tengok ni

p/s : tapi harge pun cunn gak hehehehehe

terime kasih banyak-banyak kat chu sekeluarge
it makes me feel that there are still many people loves me
no hurt feeling but ...........
walaupun tak same dengan kasih sayang abah
but, still can recover my heart slowly
thank God aku ade uncle, aunty & cousins yang ambil berat sangat kat kitorang
aku tau diorang cube untuk ganti kasih sayang & perhatian dari abah
believe me, it won't happen
but still working

Alhamdulillah, thanks for the love ♥

2 comments:

  1. lynn..touching siot aku bace ni
    till i drop my tears..huhu
    but tak tahu knape..

    ReplyDelete
  2. bcause it deeply from my heart la syg..
    it's okay to cry ;)

    ReplyDelete

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...