bedak wangi follow me

Wednesday, November 10, 2010

asrama ehh asmara

yuhuuuuuuuu
izin kan saye berjiwang karat emas sebentar


sorang-sorang je
tanpa sayang :(
heeeeeeeee
saye sorang sebab sayang yang tangkap gambar ni kan
wauhauahauahaua * pengsan

okay, dah sedar balik
hakhakhakhakhakhakhakhakhakhak
ni sume gara-gara tengok citer ASMARA kat TV3 tadi
hahahahahahaha
act, tadi tu first time aku tengok
tengok pulak time dah masuk klimaks citer
so sweet * err, nyo nyweeetttt bak kate budak tadika kat u aku
hauhauhauhauhauhauhau

berbalik pade citer asmara tu tadi
ape yang aku paham la kan * tengok pun baru 1 episod, nak abis dah pun ;p
pasal a guy, Asmara yang kene kawin & jadi pak sanggup pade Zalia yang dah pregnant disebabkan boyfriend die
* baik kan Asmara ni, kan kan?
biase la citer cam citer novel,
mule-mule Zalia ni benci gile kat Asmara ni
tapi, lame-lame Zalia pun jatuh cinta jugak kat Asmara ni
* dah la baik, ensem lak tu. serius aku suke tengok rambut & misai comel die tu


Syah Jazle @ Asmara
tapi dalam gambar ni takde misai
rambut die pun lain sikit
haihhhhh


ni la Asmara aku
hahahahahahaha * okay, sile muntah semue
aku lagi suke rambut die macam ni
pastu ade misai sikit-sikit + janggut kambing
ngehehehehehehe


LELAKI IDAMAN MALAYA AKU

meh sini denga ciri-ciri lelaki kesayangan aku
weeehuuuuuuuuuuuu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


mane-mane??????????
hahahahahahahahahaha
sebena nye aku pun tak tau nak senarai kan ape
ngeeeeeeee

pade aku la kan, memang la kite berangan-angan
nak bakal suami / isteri yang
cantik cam miss universe
ensem cam mr. bean * erk??!!
kaya $_$
rajin
baik hati
sopan santun
pandai
ade pegangan agame
senang citer perfect la

tapi tanye balik, diri sendiri tu pun dah cukup sempurna ke?

tak yah nak letak high expectation sgt utk jodoh kite
ALLAH lebih mengetahui

tapi, kite boleh doa
mohon pade ALLAH supaye dapat jodoh yang baik-baik

dalam Islam pun ade 4 mende penting kite kene tengok dulu
yang pertama agama nye
yang kedua keturunan nye
yang ketiga harta nye
yang keempat kecantikan nye

see?

kite mesti nak jodoh dari ALLAH kan
macam atuk dalam citer I'm Not Single tu cakap


ade jodoh dari ALLAH
ade jodoh dari syaitan

jadi, pandai-pandai la buat pertimbangan sendiri
soal jodoh ni penting, berat, mustahak
ye la, membabitkan mase depan kan :)

p/s : nak hubby rambut ala2 asmara boleh?? ;D

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...