bedak wangi follow me

Monday, November 1, 2010

bila rindu

di keheningan malam
termenung ku berseorang
tak lena mata dipejam
terdengar suara terngiang
suara merdu yang di sayang
bagai kau di depan mata
ku capai tapi tak kena
sukarnya memendam rasa
ingin ku luahkan kata


bila rindu
terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwa ku
bila malam makin kelam
jauh terbang diri ku melayang
aku rindu
sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwa mu selubungi jiwa ini
bawa ku dalam pelangi
melepasi segala hati ini


jauh angan ku lena
ku rasa kita bersama
kau bawa ku ke sana
ke alam kisah yg lama
kenangan di dalam jiwa
bila tersedar semula
disisi ku kau tiada
sukarnya ku pendam rasa
ingin ku luahkan semua


bila rindu
terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwa ku
bila malam makin kelam
jauh terbang diri ku melayang
aku rindu
sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwa mu selubungi jiwa ini
bawa ku dalam pelangi
melepasi batas diri ini


sesunguhnya kita mestilah
wujudkan sefahaman dan hormat-menghormati,
ikhlas, kasih, sabar
insyaallah
kita akan bertemu semula


aura yang memecah semesta
menyampaikan pesan kesunyian dikala sendirian 
kesepian yg menyelubungi hari hari ku
disajikan doa-doa ku kerana rindu
yang menanti kau datang dan pergi
seperti mimpi-mimpi ku, fantasiku,
bukan dongeng lagi sayup kedengaran
disisi cuping, disetiap corong, lorong, yang lohong
benar! ku tak bohong, bila hati menyanyi


bila rindu
terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwaku
bila malam makin kelam
ooohhohhoo
aku rindu
sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwa selubungi jiwa ini
bawa ku dalam pelangi
melepasi batas diri ini


oh bila rindu
terkenang mu sayang ku rasa sayu
syahdunya jiwaku
bila malam makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu
sentuhan mu ku rasa sayu
(ku rindukan sentuhanmu)
inginkan jiwamu selubungi jiwa ini
bawa ku dalam pelangi
melepasi batas diri ini






aku pun tak tau nak citer ape
lagu ni kene sangat
sesuai sangat dgn aku skrg
aku rindu kat sape?
ramai sangat yang aku rindu skrg ni



terutama kat ABAH
aku tak tau nak cakap camne
betapa, betapa
aku RINDU abah sangat, sangat, sangat

YA ALLAH, kuatkan lah hati ni!
aku dah berjaye kuat kan diri sepanjang ni
jangan lah hati aku lemah di tgh jalan YA ALLAH

aku tak penah nak citer kat sape-sape
sebab aku tak kuat
orang nampak aku hepi je
tapi, ati aku
YA ALLAH, KAU sahaje la yang tau

aku tak kuat nak citer pasal ni
aku mesti kalah dgn air mate nt
sebab tu orang tgk aku hepi selalu
tapi, sebena nye
aku tgh berperang dgn perasaan aku sendiri

aku tak suke nak nangis dpn orang
sbb nt aku makin lemah
kalau ikutkan ati
aku tak mampu nak idup




bia la aku menangis skrg
semoge lepas ni aku makin kuat
:)
insyaallah

aku rindu kat mak & adik-adik aku
kawan-kawan aku
kawan yang aku boleh citer ape saje
susah senang, suka duka

hhuuuuuuurrrrrrrmmmmm..
nape semue jauh dari aku?
YA ALLAH, hanye pade MU aku mengadu

aku rindu jugak kat kau sayang
tapi, pikir punye pikir
aku dah tak kisah sangat
kalau ade jodoh ade la
bukan sebab aku senang mengalah
tapi, sebab
aku bukan sorang yang suke berharap
buat ape nak harap pade sesuatu yang tak pasti kan

aku percaye jodoh di tangan TUHAN
aku jugak percaye,

perempuan yang baik untuk lelaki yang baik

aku tak kate aku baik
aku kenal diri aku
mungkin ade yang lagi baik utk aku & kau

okay, mood terlalu serius jiwang
aku okay sahaje
masih stabil
sebab aku selalu ingat pesan-pesan abah kat aku
yup! I must be strong

I love You <3

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...