bedak wangi follow me

Saturday, October 30, 2010

surat cinta untuk bakal hubby ku

For My FUTURE HUSBAND,

saya tak tahu siapa awak..dekat mana awak sekarang dan apa yang awak buat..tapi if one day we meet..saya harap awak terima saya seadanya..saya tahu saya tak sesempurna yang awak inginkan..saya dapat rasa awak laki yang baik..awak boleh jadi seorang pemimpin..saya tahu, laki macam awak jarang dpt dlm dunia..

saya tak mintak high expectation bila bersama dgn awak..cukup lah hanya dikelilingi dgn kasih sayang dan kesetiaan..saya tau awak mungkin tgh tersenyum bile baca surat ini..dan mungkin awak lah FUTURE HUBBY saya..saya menunggu untuk sesuatu yang pasti..

plus kalau betul awak jodoh saya yang dalam fb, saya tak nak awak dgn awek awak tgkp gambar tgh peluk2..posing sana,posing sini..kepit sana,kepit sini...post luv u, miss u dan bla bla..saya tau awak ensem, smart, style dan laen2..tp smart dan ensem biar lah pada saya je..biar pun saya ni perempuan yg terdedah dgn khayalan dunia, tp saya sedar setiap pasangan mahukan yg terbaik..saya tahu awak dapat memimpin saya..



plus awak ni laki yang kian pupus..awak kena sedar, saham laki skrg dah makin menaik..di akhir zaman, perempuan masing2 bergaduh sebab nak dpt kan awak..tp saya tak nak mcm tu..


My FUTURE HUSBAND, saya tak tau our future macam mana..our life menjadi good or bad..tp pahit getir sama2 kita redah ye..memang setiap pasangan inginkan kebahagiaan dan kesenangan bersama..saya tak mintak banglo 10 tingkat, saya tak mintak honeymoon kat bulan..tapi kalau nak beli emas sekali sekala, saya tak tolak..

awak, saya memang perempuan yang dalam proses nak belajar memasak..saya memang nak masak umtuk awak satu hari nt..awak balik kerja saya masak..awak nak makan saya hidang, awak makan saya tgk..sbb kepuasan bila dpt tgk awak mkn air tgn saya dah cukup mengenyangkan..

plus saya bukan demand dlm memilih awak sebagai suami tp lg best kalo otak kita gila sama gila..baru meriah sikit suasana rumah..awak pun tak nak saya je yg kaki bebel dlm rumah macam dlm drama kan? jadi..bila kite langkah kaki kita bersama, kita jadi gila sama gila ok?

to my beloved future husband..tak ada perempuan dalam dunia ni nakkan laki yang penah sentuh2 prempuan..makna nya, lepas sentuh perempuan tu tgn terus rendam dlm acid dan bila kite berjumpa 1 hari nt saya nmpk tgn awak beracid tu makna nya awak pernah baca la letter saya..saya nak jadi perempuan yang pertama dan terakhir di hati awak..plus, saya nk tgk awak hari2 tersenyum bila nmpk saya.. (:



saya tau awk ni mesti sweet dan romantik orangnya..awak halal untuk saya..saya harap awak pandai jaga diri sebelum awak jumpa saya..bila awak berdating..awak jgn percaya sgt dgn pujuk rayu awek awak..jgn mudah sangkut..

dan sebagai penutup warkah dari saya,bila kita dah kahwin nt sama2 kita harung, sama2 kita redah, sama2 kita lantak ..awak imam dan saya makmum..awak makan saya masak..tp kalau masak sama2 lagi best kan..

kesimpulannya, awak cepat2 la cari saya..saya takut nak cari awak kt dunia luar sana..macam2 jenis la..takut yang saya pilih tu bkn awak..kalau boleh dlm pencarian awak tu, biar la saya yang pertama dan terakhir..

saya tunggu awk.. <3



got from the facebook (;


No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...