bedak wangi follow me

Wednesday, March 9, 2011

aku kene tag wehh


dah lame aku tak main tag-tag ni. kali ni aku ditag oleh budak kecik ni Izzati. hehehe disebabkan aku memang ade banyak mase yang boleh dibazirkan skang, jom kite jawab tag ni ;p weehuuuuuu


adakah anda rasa anda hot?
saya cool! ;D

bila kali terakhir makan ayam?
baru jap tadi. makan ayam masak kicap lunch tadi. *nyum nyumm


lagu terakhir yg anda dengar
Grenade by Bruno Mars. best!

apa yang anda buat selain selesaikan tag ini.
tengok wonderpets. hau hau hau


selain nama anda, anda dipanggil dengann nama ape?
si cantik manis yang rupawan lagi lemah lembut. *muntah


tag 8 orang
ni yang aku malas ni. hue hue hue
sape takde keje macam aku amat dialu-alukan buat tag ni.
har har har

 siapakah no. 1 yang anda tag?
takyah jawab la kan.


katakan sesuatu kpd no. 5
takyah gak kan.


orang no. 3 berhubungan dengan sape?
pun takyah jawab.


bagaimana dengan no. 4?
takyah la kan.


pesanan buat no. 2
kan takyah jawab.


kata-kata cinta buat no. 3
takyah jawab kan, kan


berikan persamaan no 4 & 5
nape ade lagi soklan takyah jawab ni!


berikan 5 perkara tentang org yg anda tag
arghhh, aku tak nak jawab la!


persamaan lembu & kambing ?
> mamalia
> binatang berkaki 4
> bakal dikorbankan pade Aidiladha
> kalau digabungkan jadi LemBing
hua hua hua


perasaan ketika jawab tag ini
PERASAan? strawberry kot ;p


adakah anda tahu yg rizalman itu sengal?
Rizal Man? lelaki yang bername Rizal eh?

gay or les?
errr, less or more?



sekian, terima kasih cl=

6 comments:

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...