bedak wangi follow me

Tuesday, September 21, 2010

di sebalik arteri yg dipenuhi darah, hati ade kisah tersendiri

dengan lafaz BISMILLAH moga jadi penguat hati...

YA ALLAH,,
kenape hati ni makin lemah??
kenape hati ni makin kosong??
kenape hati ni makin tercari2 sesuatu untuk diisi??

kosong..
rindu..
rindu pade siape???
tak mampu nak jawab..

sblum merepek lebih jauh,,
post kali ni terluah dari sudut hati yg bercelaru..
jd maaf andai ade yg tercelaru slps mmbace.. =p
izinkan mood jiwang dan romantik terus mnguasai jiwa..
hehehehehehehe..

jatuh cinta lagi???
TIDAK...
tapi,,
hati ni macam sunyi sgt je..

tibe2 rindu nak rase disayangi si dia..
hurmmmm..
nape ni lynn???

kuat kuat kuat

bile tyme2 syahdu ni,,
mule la rase ingin bercinte mmbuak2..
tapi,,
kan aku sndiri yg buat kputusan utk tak bercinta lagi~~!!
ntahlaaa..

mungkin sebab tgk kwn2 aku mkin ramai yg dah brcinta kot..
atau sebab sunyi n bosan kadang2..
atau sebab rindu nak dimanjakan lagi..
hahahahahaha..

mungkin2,,
tapi tapi tapi..

aku dah tak nak terjebak dengan cinta monyet lagi..
haishh,,
name pun cinte monyet kan,,
pe kelassssssssssss
;)

aku bkn serik utk bercinta,,
tapi aku blum jumpe seseorg yg boleh buat aku btul2 jatuh cinta..
susah ke nk jmpe???

nape aku tgk org laen sng sgt nak jatuh cinta??
aku tak percaye cinta yg cepat declare ni akan kekal..
but,,aku tak kate takde..
ade,,
tp dlm kmungkinan yg kecil la..

kadang2 aku jeles tgk org laen bercinta..
(hahahaha,,tak keje kan)
tapi kenape nak jeles lak kan??

mungkin sebab aku rindu kan kenangan2 lalu..
(hahahaha,,cewahhhhhhhh)
but,,btol la tu kan..
(;

tapi,,bile pikir2 balik,,
sebab tu je ke aku rase nak bercinta???
tak kukuh langsung alasan..
sebab bende tu dah jadi,,hehehehehe

p/s:tolong jgn pakse aku utk jatuh cinta kat seseorg kalo tak nak sejarah berulang..
=p

oke2,,mood smkin pulih di saat akhir post ni ditaip..
chill bebeh,,
there's nothing can make u down xcept urself..
so,,be tough oke..

cinta cinta cinta

makin dipikir makin sengal dan senget aku di buat nye..

ehem2..
disebabkan post ni makin melampau panjang,,
mungkin (trpakse diboldkan utk peringatan,,tak janji ea)
kisah2 cinta aku yg nak dishare akan dipost kan dlm post2 seterusnya..hehehehe
act,,dah out of idea pun..

so,,the conclusion is......
no guy no cry,,erkkkkk
peace~

salam ramadhan al mubarak

p/s : mende ni ptut di post kn pd 18/8..
tp atas2 sbb yg x disengaja kan,,
terpakse dipostpone tarikh pengeluarannye..

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...