bedak wangi follow me

Tuesday, September 21, 2010

I'M LOST WITHOUT YOU ABAH!!!!!

dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim sebagai penguat diri...
tabah la hati..
tenang la jiwa..


sebenar-benar nye,,sejujur-jujur nye..
aku tak tau nk citer mcm mane..
aku tak mampu..


tapi aku redha YA ALLAH atas ujian besar ini..
aku percaya pasti ade hikmah di sebalik semua ini..
dan aku jgak percaye,,
hanye hamba-hamba NYA yg dirasakan layak saja yg akan diuji..
dan ujian ALLAH jgak brtujuan utk mndekatkan & mngingatkan kembali hamba-hamba NYA yg lalai & leka dgn urusan dunia..


ALHAMDULILLAH..


semoge kami sekeluarga trgolong dlm hamba-hamba yg dirahmati ALLAH..


air mate hmpir mnitis..
pnat ku thn..
kuat la diri..
kuat la hati..
tabah kn jiwa..
tenang la hati..


sebagai seorang MUSLIM,kite harus prcaye bahawa setiap yg hidup itu akan mati..
tiade yg kekal abadi dlm dunie ni..


tp pemergian mu abah seolah tiada ganti..
kasih mu tidak dpt ditukar ganti..
gelak tawa mu tiada lg utk mghibur hati..
hanya kenangan trsemat di hati..
tp abah sentiasa di hati..


abah,,
kina sayang sangat2 kt abah..
i always proud to have u as my dad..
u're not just my dad,,
u're also my best friend ever,,my good counsellor..
& of coz,,my hero..


semoge abah ditempatkan di kalangan hamba-hamba NYA yg soleh..
semoge kite brjumpe di syurga kelak..


AL-FATIHAH...

No comments:

Post a Comment

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...