bedak wangi follow me

Thursday, November 3, 2011

Exam stress. LOL

Assalamualaikum.


yeah, after a very longggggggg time rite.


you know, the same situation again and again and again.
classes, practicals, assignments, tests and next-week-coming-exam.
what a life.


tapi, jari ni selalu meronta-ronta nak menaip kat sini jugak. ape guna ade blog tak berupdate, ape gune ade blog kalau tak tau nak menjeritkan rasa hati kat mane kan.


bila hidup dah semakin busy, kita akan berada di bawah pengaruh stress. perasaan tak?
kelas kene pegi penat-penat pun. tambah-tambah bile dah start praktikal. assignment kene hantar. test jalan jugak.


see? nak pegi berak pun kene curi mase -_-"


tapi, tu sumer memang tanggungjawab seorang student kan. akan tetapi, #ayatskema# sebagai manusia biasa keadaan normal yang patut dilalui student tu still akan menyebabkan stress.


to make it become worse, the situation. aku sedar, siapa la kita ni hamba Allah nak persoalkan ujian yang Dia bagi, ye tak?
walaupun kadang-kadang kita alpa jugak dengan ujian yang diberi, cepat-cepat la istighfar. InsyaAllah, ada hikmah disebalik semuanya.

entah-entah cenggini muka aku stress. hadoi

aku akui we need the better way(s) to against stress. and aku admit aku tak pandai nak kawal stress. #gayacamorangsibuk,penyibukadela# LOL


so dear friends, please do apologize for any hurt feelings or ignorance.


minggu depan nak exam dah. huuuuuuu
stress nak final exam kali ni memaksa aku taip entry tacing sebegini. haha


orang cakap sem 2 ni paling susah, paling heavy. ahhh, tu orang cakap kan.
aku cakap, kalau dah usaha, InsyaAllah ada rezeki (:



Semoga aku dapat jawab exam dengan tenang dan dipermudahkan segalanya serta dikurniakan keputusan yang terbaik. Amin.





apesal entah  nak letak gambar kartun pulak hari ni. stress therapy kot. haha

3 comments:

tangan2 menaip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...